Online handelsbetingelser for Odense Aafart ApS:

Når du afgiver en ordre hos Odense Aafart ApS, indgår du en aftale med:

Odense Aafart ApS
Filosofgangen 30B
5000 Odense C
Cvr nr. 87806316
odense@aafart.dk
66107080

Og når du indgår en aftale med os, accepterer du samtidig vores handelsbetingelser, hvorfor vi beder dig læse dem, inden aftalen indgås.

Aftaler indgås på dansk eller engelsk.

Ydelser:

Billetter til tur- og eventbåde købt online:
Aftale er indgået så snart billetten er betalt. Der ydes hverken bytte- retur- eller fortrydelsesret. Billetter købt online leveres pr. e-mail.

Booking af turbåd, firmaevent og segway-event:
Bindende aftale betragtes som indgået så snart bekræftelse er sendt til ordregiver. Bekræftelse indeholder aftalt pris. Priserne for et 4 timers firmaevent starter ved minimum 25 deltagere, uanset om I måtte være færre deltagere. For et segway-event begynder prisen med minimum 8 deltager, uanset om I måtte være færre.
Priser er + moms.

Bestilte turbåde, firmaevents og segway-events, skal betales senest 20 dage før afholdelsesdatoen. Såfremt de bestilles med kortere varsel, vil betalingsfrist være aftalt og oplyst i bekræftelse. Overholdes betalingsfristen ikke, vil du blive rykket for betaling 1 gang og ses betaling her ikke indgået til den fastsatte frist, aflyser vi eventet.

Såfremt deltagerantal øges efter betalingen, er sket, vil de ekstra deltagere blive faktureret og skal betales omgående.

Faktura fremsendes mindst 1 måned før afholdelsesdatoen. For turbåde, firmaevents og segway-events bestilt med kortere varsel fremsendes faktura hurtigst muligt efter bestilling med angivelse af betalingsbetingelser.

Betaling af bestilte turbåde og events, skal foretages via girokort vedhæftet fremsendte faktura.

En/et bestilt turbåd, firmaevent eller segway event, kan afbestilles uden omkostninger for ordregiver senest 15 dage før afholdelse.

Såfremt afbestilling ønskes fra 14 dage før og indtil afholdelsesdagen betales 100% af den bekræftede pris.

Alle sejlture og events gennemføres, undtagen i sne- og frostvejr, hvor vi aflyser og finder en anden dato til jer.

Et betalt event kan indtil 14 dage før afholdelsesdatoen flyttes til en anden dato såfremt det er tvingende nødvendigt under forudsætning af, at vi har mulighed for at arrangere det.

For bestilte turbåde skal endeligt deltagerantal oplyses til os, senest 7 dage før afholdelsesdatoen.

For bestilte turbåde og events gælder, at alle deltagerne skal være fremmødt senest 10 minutter før aftalt tidspunkt og på aftalt sted. Dette skyldes, at turbådene ikke kan passere hinanden på åen og vi har derfor ikke mulighed for at sejle senere end aftalt.

For segway-events kan deltagere støde til, men vi forlænger ikke den bestilte tid ud over det aftalte tidspunkt. Vi forbeholder os ret til at flytte/aflyse en booking, som inkluderer sejltur, såfremt det ikke er muligt at sejle senest 5 minutter over det aftalte tidspunkt. Bliver I forsinkede, så ring til os hurtigst muligt på 66107080, så gør vi alt hvad vi kan.

Bestilte turbåde og events betragtes som leveret, så snart de er afsluttet.

Booking af billet til events på åen:
Billetter købt online leveres pr. e-mail umiddelbart efter bestilling.

Bestilte billetter til events på åen, såsom Smagninger, Musik På Åen og Eventyr På Åen refunderes ikke. Aftale er indgået så snart billetten er betalt. Der ydes hverken bytte- retur- eller fortrydelsesret.

Booking foregår i samarbejde med www.Place2Book.dk, og der henvises i øvrigt til deres handelsbetingelser på https://www.place2book.com/da/help/buyer_conditions.

For events gælder, at alle deltagerne skal fremmøde senest 15 minutter før aftalt tidspunkt og på aftalt sted. Dette skyldes, at turbådene ikke kan passere hinanden på åen og vi har derfor ikke mulighed for at sejle senere end aftalt.

 Gavekort:

Gavekort er gyldige i 3 år fra den dato de er købt, og pålydende beløb skal være brugt inden de 3 år udløber.
Der er hverken bytte- eller fortrydelsesret på gavekort og gavekort kan kun købes online via vores hjemmeside.
Har du mistet dit gavekort, erstatter vi det kun såfremt du kan dokumentere at du oprindelig har købt det.

Gavekort købt online kan bruges i kiosken. Ønsker du at bruge gavekortet til en billet til et event, skal du henvende dig i kiosken, så printer vi en billet til dig, såfremt der er flere ledige til det ønskede event.

Reklamation:
Reklamation over bestilte turbåde, firma-, segway-event samt andre events skal ske omgående til personalet i forbindelse med afholdelse eller umiddelbart efter på telefon 66107080 eller e-mail Odense@aafart.dk.
Såfremt reklamation er berettiget, skal personalet afhjælpe manglen hurtigst muligt, er det ikke muligt ydes kompensation svarende til det manglende. Reklamationer modtaget senere modtages ikke.

Forbehold angående alkohol, stoffer, højtalere.
Vi forbeholder os retten til at afvise gæster, såfremt vi vurderer at det ikke er sikkerhedsmæssigt forsvarligt at de benytter segways eller sejler med turbåden, fordi de er påvirkede af alkohol/stoffer eller lignende.

Vi forbeholder os også retten til at sætte påvirkede gæster af turbåden såfremt de generer andre gæster.

Ansvarsfraskrivelse:
Odense Aafart kan ikke drages til ansvar for andet, end hvad der følger efter gældende lovgivning.

Forsikring:
Vi har lovpligtig forsikring på såvel turbåde, firmaevents og kørsel på segway. Alle gæster skal selv have en ulykkesforsikring, som dækker dem selv.

Oplysninger og persondata:
For at vi kan booke en turbåd eller et event til dig er vi nødt til at have oplyst navn, e-mail og telefonnummer på bestiller og såfremt det er et firma, også et cvr nummer. Disse oplysninger anvendes alene til brug for booking og fakturering af ordren. Disse oplysninger behandles fortroligt og vil ikke på noget tidspunkt blive overdraget til 3. mand. For regler om persondata i øvrigt se vores hjemmeside www.aafart.dk

Fødevarer:

Bestilling:

Fødevarer/menuer bestilles i forbindelse med booking af en turbåd.

Betaling:
For mad og drikkevarer bestilt i forbindelse med booking af en hel turbåd til eget selskab, skal betaling foretages samtidig med betaling for turbåden som beskrevet i Ordrebekræftelsen. Efterbetaling for ekstra drikkevarer kan aftales til betaling pr faktura.

Levering:
Fødevarer leveres umiddelbart efter fremstilling i kiosken og betragtes som leveret så snart kunden har modtaget dem.

Fortrydelsesret:
Det er ikke muligt at fortryde køb af fødevarer i kiosken, jf. Forbrugeraftalenlovens § 18, stk 4, nr 3,4,5 og 6

Reklamation:

Reklamation over fødevarer købt i kiosken, skal foretages omgående fejlen opdages. Reklamation skal foretages til en voksen medarbejder. Reklamationer modtages ikke, såfremt der er spist eller drukket mere end det kræver, at opdage fejlen. Er din reklamation berettiget, bytter vi selvfølgelig til en ny tilsvarende vare. Reklamationer i kiosken behandles omgående.

Vi tager forbehold for:

  • Force majeure.
  • Fejl i billedmaterialet.
  • Vi forbeholder os retten til at annullere en ordre hvis nødvendigt.
  • Forsinkelse på grund af uheld eller ekstraordinære forsinkelser i forbindelse med f.eks. trafikuheld, vejarbejde mv.

Se også